besöksräknare
besöksräknare

Lite mer

Hej
Det har ju inte blivit nåt vidare gjutet i sommar pga det j-la regnandet.. Men nu börjar snart semestern och med den såklart så kommer ju solen. Eller hur? Då jädrar....

Bjuder på några mer bilder så länge :)


En fyrkantig kruka. Jättefin att plantera något lågväxande i, tex backtimjan. Skulle fota den jag har planterat i men äh, det glömde jag ju innan  jag gav bort den!


Hjärtan i olika former. Det längst till höger har vitnat efter att ha legat ute länge i sol och regn. Ganska snyggt får jag säga!


Nej hunden har inte kissat på den här..jag råkade ställa trampstenen under en blomma som jag sen vattnade! Trampsten gjord av en dörrmatta. Ska fixa en bild när den ligger på plats. Blev riktigt bra!

Det var väl allt för idag. Håll tummarna nu att det blir perfa väder på semestern så jag kan gegga ordentligt!

/J

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Allt är superfint! Vilken talang! Rabarberbladsfågelbad skulle säkerligen passa fint vid min stuga, eller som ett fruktfat kanske.. lackat då :). Quanta costa? Hjärtanen o rosorna, krukorna, ja allt är verkligen toppen. Blir så där köpgalen som man kan bli, plus att det kliar i fingrarna att prova själv ;). Ses nästa vecka! Pöss!

2009-07-24 @ 19:11:16
URL: http://muffins-blogg.blogspot.com/
Postat av: Jessica

hola Chica, jag svarar här ist för hos dig, jag blir så förvirrad då ;)



rabarberbladsfågelbaden (lagom långt och korrekt ord??) kostar...special price for you! Äh,det beror lite på storlek! Men vill du ha så bara hojta, då gjuter jag som en dåre!

Ses på måndag!

KRAMPUSS

2009-07-25 @ 14:36:00
URL: http://betongnjutning.blogg.se/
Postat av: Maria

toppen toppen fint kompis

kram

"nej hunden har inte kissat p åden.. hahahha. humor"

2009-07-28 @ 11:18:27
Postat av: Jennie

Jag måste säga att du har verkligen talang för detta! Det är jättefina grejjer du gör! Den fyrkantiga krukan är super!



Är fortf intresserad av ett hjärta (eller två) att lägga hos pappa.



Hoppas du inte ger bort allt du gör. Glöm inte o ta betalt för det!



Ha en skön semester!

2009-07-30 @ 15:39:54
Postat av: Alina

bra blogg du har =)

2009-07-30 @ 16:00:37
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: MJ - fansblogg

Ha en bra dag! :D

2009-07-30 @ 16:31:38
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Nenne

va bra du är på o uppdatera.... ;-)

2010-01-06 @ 15:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0