besöksräknare
besöksräknare

Dags att börja?

Hej!

Äntligen lite tid över till att uppdatera sidan här!

Börjar med att visa några bilder på vad jag åstadkommit under försommaren:


Fat i betong. Gjort av två gamla aluminiumfat som form.  I nederkant skymtar en ljusstake.


På trappen står en liten kruka, ca 25 cm. På gruset en stor och tung kruka, ca 40 cm hög. Båda gjorda av plastkrukor i olika storlekar.


Ett fat med rosor. Gjutna i en silikonform.


Just nu går det dåligt med "betongandet" pga dåligt väder. Antingen har vi haft stekande hetta eller som nu, ösregn. Jag har inget bra ställe med tak över där jag kan gjuta utan jag är beroende av "lagomväder". Men jag hoppas att snart kunna gjuta en hel del på min semester i augusti.

For now, hejdå!

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0